יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

סקירה: נעלי ספורט מקצועיות מיזונו

סקירה: נעלי ספורט מקצועיות מיזונו

מראה

בניגוד לנעלי ריצה דומות של חברות מתחרות, נעלי הריצה המקצועיות של חברת מיזונו מאופיינות בעיצוב קיצוני ובולט לעין. בדגם הזה היצרנית בחרה לשלב את הצבע הכתום. היות והנעליים מיועדות למשטחי ריצה קשים כמו אספלט, חול קשה ומשטחים סלעיים רכים, הנעליים עשויות בד ובעלות תומכי עקב מהונדסים היטב. נעלי מיזונו מצוידות במחזירי אור בעקב הנעל המיועדים לסמן לנהגים להיזהר ולהפחית את הסיכוי שלא יבחינו ברצים או בהולכי הרגל. חברת מיזונו השקיעה בעיצוב הנעל עם דגש על המראה החיצוני שלה - גם גב הנעל מעוצבת בסגנון המיוחד של מיזונו.

ביצועים

הריצה הראשונה עם הנעליים הייתה חלקה. במקביל לנעליים המיועדות לריצה בלבד של חברות מתחרות, דגם ה- Wave Elixir 4 הוכיח את עצמו ולא נוצר לחץ רב על משטח כף הרגל והקרסול, הנדסת הנעל המתוכננת היטב שמרה על נוחות מקסימאלית במהלך הריצה. עושה הרושם כי נעלי מיזונו Wave Elixir 4 מצוינות לריצות ארוכות (גם לטווחים של 10 קילומטר עד מרתון). משקלה של הנעל, שעל פי נתוני היצרן עומד על 266 גרם הוא משקל מעולה לנעל ריצה ואכן בזמן הריצה התחושה היא קלילה ומשקל הנעל דיי זניח.

מחיר

נכון לעכשיו, נעלי מיזונו Wave Elixir 4 אינן משווקות בישראל. יש מספר חנויות המשווקות נעלי מיזונו ביבוא אישי ומיוחד. בכל מקרה, לאלה מביניכם שלא מוכנים להתפשר על איכות ומבקרים בחו"ל בקרוב, המחיר של הנעליים עומד על 104$, שהם בערך 400 ש"ח. כאשר המוצרים של ענקית הספורט מארה"ב יגיעו לישראל הנעליים צפויות לעלות בטווח מחירים הנעים בין 500-700 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה